Heropening Horeca Nederland

Vanaf woensdag 28 april mogen de terrassen en winkels weer open.

Bent u er al klaar voor?

Eindelijk komen we uit die lange lockdown. Wij verwachten vanaf vandaag topdrukte. Dit betekent dat we in een korte tijd zoveel mogelijk relaties willen helpen met hun voorbereiding. Om deze drukke periode in goede banen te leiden, hebben we voor u een korte checklist opgesteld. Zo bent u goed voorbereid op de heropening van uw terras of winkel.

Kom niet voor verrassingen te staan! Maar verras ons s.v.p. ook niet!
Neem tijdig deze checklist door en controleer s.v.p. tijdig uw systeem.

Heeft u een vraag voor onze helpdesk? Mail ons dan op: support@evers-kassasystemen.nl.
Heeft u een acuut probleem? U kunt ons bereiken op: 073 – 645 8110.

Ons hele team staat voor al onze relaties klaar. We doen onze uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. We vertrouwen daarbij ook op uw  begrip en geduld in deze uitzonderlijke tijd.

 

Checklist Horeca:

  • Staat uw kassasysteem aan?
  • Kunt u de kassasoftware opstarten?
  • Werken de inlogcodes/ kelnersleutels?
  • Werkt de eventuele paslezer of barcodescanner?
  • Komen de bonnen uit de bonprinter?
  • Wordt de bestelbon op de juiste printer afgedrukt (bar/ keuken)?
  • Heeft u nog voldoende kassarollen en inktlinten?
  • Werkt het eventuele keukenscherm?
  • Opent de kassalade?
  • Zijn de handhelds opgeladen?
  • Werken de handhelds?
  • Is het Wifi-bereik in orde? Ook bij een vergroot terras?
  • Werkt de PIN-automaat? Doe een test betaling!
  • Test de eventuele QR-code bestel-app!
  • Kloppen de artikelen, de prijzen en de tafelplattegronden in de kassa, op de handhelds en op de evt. QR-code bestel-app?

 

Checklist Retail:

  • Staat uw kassasysteem aan?
  • Kunt u de kassasoftware opstarten?
  • Werken de inlogcodes/ bediendenpasjes?
  • Werkt de eventuele paslezer of barcodescanner?
  • Komen de bonnen uit de bonprinter?
  • Heeft u nog voldoende kassarollen?
  • Opent de kassalade?
  • Werkt de PIN-automaat? Doe een test betaling!
  • Kloppen de artikelen en de prijzen?

Download hier de checklist

[wpdm_package id=’7081′]

 

 

Actueel

ZORG & ICT 2024

U vindt ons op Zorg & ICT 2024!

Op 9, 10 en 11 april zijn wij samen met MplusKASSA te vinden in de Jaarbeurs Utrecht op standnummer 08.A011. Onze adviseurs vertellen u graag over het complete registratiesysteem voor de administratie en automatisering van de winkel en horeca binnen de gezondheids- en ouderenzorg wat wij hebben ontwikkeld met MplusKASSA.

MplusKASSA Online

MplusKASSA Online is de backoffice beheertool voor uw complete MplusKASSA registratie- en bestelsysteem in de cloud. Log in vanaf uw vaste werkplek, laptop, tablet of mobiel en u heeft waar en wanneer u maar wilt toegang tot alle gegevens. Lees meer over MplusKASSA Online in onze nieuwe brochure.

RETAILBROCHURE

Voor uw winkel of filiaalbedrijf hebben wij met onze partner MplusKASSA een compleet kassa-, bestel- en beheersysteem ontwikkeld. In onze  retailbrochure leest u hier meer over. Wij sturen u deze graag toe. Bel ons op 073-6458110 als u deze brochure of meer informatie over onze oplossingen voor de retailbranche wilt ontvangen.

onze nieuwsbrief + inschrijven = op de hoogte blijven

Neem contact met ons op